torsdag 24 maj 2012

Nu är det bra dags att uppdatera!

Oj då nu var det bra längesedan jag uppdaterade mig här. Tror dock ingen har saknat mina ovärda inlägg haha. Nä men ja nu till uppdateringen. Livet är så underbart just nu, Jobb flyter på, Snart dags för en vecka på kusten, Sommar jobbet är fixat, Saaben=Snaaben går som en klocka. I går gjorde jag näst sista tentan som jag klarade wiee! Fredag nästa vecka gör jag sista tentan som är i lindrande vård (smärtfysiologi) Jag tror den kommer gå skapligt med. Har iallafall något stort att se fram emot. Efter tentan drar jag till Örebro till en fantastiskt underbar vän. Det ska bli så jävla kul. Då ska jag fira min blivande titel. Undersköterska. Oh det lät bra när jag sa så. Hej jag heter Hanna och jag är undersköterska.. Hahaha. Japp det känns underbart bra.

Nu sitter jag här hos pappa och njuter av kvällen. Pappa är i Tyskland på motorcykelträff och jag är kattvakt. I morgon skall det jobbas 7-16 sen drar jag, Emma och min man till Hova ör att hämta en kattunge. De ska bli roligt med en roadtripp. På kvällen skall det grillas och ha det allmänt jävligt göttit.

Älskar detta underbara väder ! it makes me happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar