onsdag 25 januari 2012

Öhm?

Just nu sitter jag i skolan och har datakunskap. Allt är rena grekiskan.. Jag hadealdrig tippat på att det var så här komplicerat med just datakunskap. Tur att min framtid inte ska spenderas framför en dator.. Det räcker med att pilla lite i facebook och leka med lite bilder i photoshop och ja det jag är bra på. Jag läste dock någonting 140 timmar data på gymnasiet dock om bloggar och layouter. Synd att det inte räknades som ett betyg i datakunskap.. Förut skulle vi gå igenom och kolla lite på kursmålen och jag bara kände att jag fick panik. Luften försvann och allt blev suddigt.. Det är precis som att jag får ångest anfall. Skit läskigt. Det är så mycket just nu i huvudet så det är så svårt att sortera allt liksom.. Och så har jag kommit in i svåra tankar om att allt jag gör påverkar om jag kommer att klara körkortet eller inte. Typ om jag sitter och kollar på tv så kommer rösten upp i huvudet "går jag inte och lägger mig så kommer jag inte få körkort" och om jag avbokar min träning så kommer jag inte få körkort.. Min mamma är väldigt duktig på psykologi och säger att jag lider av tvångstankar haha. Hoppas det bara är tillfälligt. mhm..

Just nu saknar ja mina underbara ormar.. Och jag önskar bara att allt med körkortet kan va över snart.. Det känns som om jag ska på avrättning fast jag ser fram emot de .. typ.. ja allt i huvudet är som en enda stor garnnysta. jag kan verkligen inte sortera de. jag hittar ingen öppning och jag hittar inget slut.. nä nu ska jag gå ut på blocket och kolla på bilar! sen fortsätta med detta oerhört tråkiga ämnet.. suck suck och suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar